John Harding-Easson
John are peste 11 ani de experienta in influencer marketing si inovatia in social media, atat din perspectiva brandului, cat si din cea a agentiei. El s-a alaturat echipei Ogilvy in 2018 si a fost recent numit in fruntea echipei de influenceri Ogilvy din regiunea EMEA. In ultimii 5 ani, John a condus echipa de social media si influenceri a agentiei in Australia si Noua Zeelanda, lucrand cu o serie de clienti, printre care se numara American Express, Audible, Nestle, The Coca-Cola Company, Samsung si Microsoft, obtinand recunoasterea de la Cannes pentru munca sa in domeniul influencerilor pentru KFC. Inainte de a se alatura Ogilvy, John a fost un pionier in initiativele de influenceri si social media la Qantas. Recunoscand valoarea marketingului de influenceri, el a avut un rol crucial in lansarea primului program de influenceri pe termen lung al companiei aeriene, numit QCollective. De asemenea, a fost implicat in prima serie de discursuri Ted Talk in the Sky; o serie de discursuri sustinute de antreprenorii influenti din Australia pentru o audienta interesata de tehnologie si inovatie. John a absolvit Universitatea din Sydney, obtinand o diploma de licenta in International and Global Studies.