Program
08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09.00 - 11.00 SESIUNEA 1: Building B2B Bridges: Achieving Lasting Connections in B2B
Influencing Business: The Global Rise of B2B Influencer Marketing
John Harding-Easson
Head of Influence - EMEA, Ogilvy
Beyond Transactions: Cultivating Enduring Relationships in B2B Marketing
Adrian Hincu
B2B Business Director, MRM
Moving from Opportunism to Loyalty – Meet priceless.com
Diana Tanase
Marketing Director, Mastercard
Fostering Loyalty as a Growth Strategy
Intr-o lume in care achizitia de clienti pare sa fie unul dintre obiectivele noastre principale in marketing, tindem sa neglijam un aspect poate mai important decat oricare: loializarea celor care sunt deja alaturi de noi. Care sunt cele mai eficiente strategii de fidelizare a clientilor B2B si cum ii transformi intr-un vector de crestere? Discutam aplicat despre tactici si initiative de succes care au functionat in cazul eJobs, dar si despre unele mai putin glorioase, care au fidelizat si mai mult audienta liderului pietei de recrutare, in pofida insuccesului. Aflam impreuna, folosindu-ne de exemple concrete si reale, de ce e cazul sa te dai peste cap pentru a-ti tine clientii multumiti, chiar daca asta inseamna sa-ti recunosti esecul si cum ajungem la excelenta in relatie cu clientii incepand cu cateva exercitii simple de autenticitate.
Raluca Dumitra
Head of Marketing, eJobs Group
Strategies for B2B Customer Engagement & Retention
Loredana Vatavoiu
Director de Marketing, Up Romania
Moderator
Gabriel Patru
BRAND STRATEGIST, THEREFOUR.IO
11.05 - 11.30 PAUZA DE CAFEA
11.30 - 13.10 SESIUNEA 2: Trending in B2B: Harnessing The Tech Driven Transformation of B2B Marketing
A.I. Empowered: Supercharging B2B Brand Experience
Vom explora practic cum utilizarea inteligentei artificiale amplifica experienta cu brandul in mediul B2B si cum redefineste evenimentele de astazi. De la modul in care putem utiliza tehnologia A.I. pentru a eficientiza procesele, creste creativitatea si pana la a optimiza experienta participantilor pentru un ROI superior.
Alice Gavril
Managing Partner, Godmother
Marketing from Mad Men to AI – Implications of Using AI in Marketing
Ruxandra Bandila
Marketing & Business Development Director, Deloitte Romania
Marketing in the Driver’s Seat of Business Transformation: Radical Simplification, Digital-First, Experience Centric and Data Driven
Gabriella Pacso
EMEA Product Led Growth and New Clients Acquisition Leader, IBM
Unlocking B2B Opportunities - The LinkedIn Advantage
Ena Karabelas
INTEGRATED COMMS. CAMPAIGN MANAGER EUROPE & LATIN AMERICA, ERICSSON
Moderator
Gabriel Patru
BRAND STRATEGIST, THEREFOUR.IO
13.10 - 14.00 PAUZA DE PRANZ
14.00 - 15.40 SESIUNEA 3: Strategic Outlook: Unlocking B2B Growth
Underrated B2B Content Marketing Tactics
Semnalele pe care le vedem in B2B marketing dar care inca sunt subapreciate de industrie. O prezentare succinta si captivanta despre importanta distributiei continutului, constructia propriei audiente si angajarea creatorilor B2B full-time in echipe de marketing. Toate astea pot fi pareri personale ale lui Robert Katai sau pot fi strategii demne de luat in considerare pentru urmatoarea perioada de brandurile B2B.
Robert Katai
B2B Marketing Consultant
Growing a Sustainability Driven Brand
De la mituri la stereotipuri, explorarea potentialului sustenabilitatii de a deveni coloana vertebrala a unui brand si un catalizator pentru achizitionarea sau fidelizarea clientilor. Cu o experienta in marketing B2B, comunicare si o pasiune pentru sustenabilitate, Elena isi va impartasi perspectiva in diverse industrii, de la telecomunicatii, ospitalitate si solutii de iluminat, pana la incarcarea vehiculelor electrice.
Elena Mandache
Marketing Manager, ELDRIVE Romania
Myth-busting in B2B Marketing
Razvan Barbulescu
Director Global Marketing Communications, Garrett Motion
Values Driven Marketing, an Approach for Creating Strong Relationships
Valorile in care credem si pe care le traim stau la baza cladirii unor relatii durabile, atat in viata personala, cat si in business. Iar pozitionarea lor in centrul eforturilor de marketing si comunicare poate contribui semnificativ in crearea unui brand autentic, durabil si de incredere, construind totodata o legatura reala si semnificativa cu clientii.
Maria Tataru
Marketing Manager, Autonom
Moderator