Program

08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09.00 - 11.00 SESIUNEA 1: Building B2B Bridges: Achieving Lasting Connections in B2B
Influencing Business: The Global Rise of B2B Influencer Marketing

John Harding-Easson

Head of Influence - EMEA, Ogilvy

Beyond Transactions: Cultivating Enduring Relationships in B2B Marketing

Adrian Hincu

B2B Business Director, MRM

Moving from Opportunism to Loyalty – Meet priceless.com

Diana Tanase

Marketing Director, Mastercard

Fostering Loyalty as a Growth Strategy
Intr-o lume in care achizitia de clienti pare sa fie unul dintre obiectivele noastre principale in marketing, tindem sa neglijam un aspect poate mai important decat oricare: loializarea celor care sunt deja alaturi de noi. Care sunt cele mai eficiente strategii de fidelizare a clientilor B2B si cum ii transformi intr-un vector de crestere? Discutam aplicat despre tactici si initiative de succes care au functionat in cazul eJobs, dar si despre unele mai putin glorioase, care au fidelizat si mai mult audienta liderului pietei de recrutare, in pofida insuccesului. Aflam impreuna, folosindu-ne de exemple concrete si reale, de ce e cazul sa te dai peste cap pentru a-ti tine clientii multumiti, chiar daca asta inseamna sa-ti recunosti esecul si cum ajungem la excelenta in relatie cu clientii incepand cu cateva exercitii simple de autenticitate.

Raluca Dumitra

Head of Marketing, eJobs Group

Strategies for B2B Customer Engagement & Retention

Loredana Vatavoiu

Director de Marketing, Up Romania

Moderator

Gabriel Patru

BRAND STRATEGIST, THEREFOUR.IO

11.05 - 11.30 PAUZA DE CAFEA
11.30 - 13.10 SESIUNEA 2: Trending in B2B: Harnessing The Tech Driven Transformation of B2B Marketing
A.I. Empowered: Supercharging B2B Brand Experience
Vom explora practic cum utilizarea inteligentei artificiale amplifica experienta cu brandul in mediul B2B si cum redefineste evenimentele de astazi. De la modul in care putem utiliza tehnologia A.I. pentru a eficientiza procesele, creste creativitatea si pana la a optimiza experienta participantilor pentru un ROI superior.

Alice Gavril 

Managing Partner, Godmother

Marketing from Mad Men to AI – Implications of Using AI in Marketing

Ruxandra Bandila

Marketing & Business Development Director, Deloitte Romania

Marketing in the Driver’s Seat of Business Transformation: Radical Simplification, Digital-First, Experience Centric and Data Driven

Gabriella Pacso

EMEA Product Led Growth and New Clients Acquisition Leader, IBM

Unlocking B2B Opportunities - The LinkedIn Advantage

Ena Karabelas

INTEGRATED COMMS. CAMPAIGN MANAGER EUROPE & LATIN AMERICA, ERICSSON

Moderator

Gabriel Patru

BRAND STRATEGIST, THEREFOUR.IO

13.10 - 14.00 PAUZA DE PRANZ
14.00 - 15.40 SESIUNEA 3: Strategic Outlook: Unlocking B2B Growth
Underrated B2B Content Marketing Tactics
Semnalele pe care le vedem in B2B marketing dar care inca sunt subapreciate de industrie. O prezentare succinta si captivanta despre importanta distributiei continutului, constructia propriei audiente si angajarea creatorilor B2B full-time in echipe de marketing. Toate astea pot fi pareri personale ale lui Robert Katai sau pot fi strategii demne de luat in considerare pentru urmatoarea perioada de brandurile B2B.

Robert Katai

B2B Marketing Consultant

Growing a Sustainability Driven Brand
De la mituri la stereotipuri, explorarea potentialului sustenabilitatii de a deveni coloana vertebrala a unui brand si un catalizator pentru achizitionarea sau fidelizarea clientilor. Cu o experienta in marketing B2B, comunicare si o pasiune pentru sustenabilitate, Elena isi va impartasi perspectiva in diverse industrii, de la telecomunicatii, ospitalitate si solutii de iluminat, pana la incarcarea vehiculelor electrice.

Elena Mandache

Marketing Manager, ELDRIVE Romania

Myth-busting in B2B Marketing

Razvan Barbulescu

Director Global Marketing Communications, Garrett Motion

Values Driven Marketing, an Approach for Creating Strong Relationships
Valorile in care credem si pe care le traim stau la baza cladirii unor relatii durabile, atat in viata personala, cat si in business. Iar pozitionarea lor in centrul eforturilor de marketing si comunicare poate contribui semnificativ in crearea unui brand autentic, durabil si de incredere, construind totodata o legatura reala si semnificativa cu clientii.

Maria Tataru

Marketing Manager, Autonom

Moderator

Gabriel Patru

BRAND STRATEGIST, THEREFOUR.IO

Organizator

Parteneri 2023

Cu sprijinul

Hosting by Host-Age.ro

Parteneri media