Vorbitori 2022

Catalin Lupoaie

B2B Marketing Manager, BCR

Raluca Rotaru (Ene)

Managing Director, Chapter 4 Romania

Gabriella Pacso

Director, IBM Global Marketing Center, EMEA & Latin America

Gaby este un lider transformational cu experienta regionala practica (Europa, Orientul Mijlociu, Africa si America Latina) si o profunda expertiza in marketing, software pentru intreprinderi si strategie de afaceri. Cu o experienta de peste 25 de ani in zona de marketing B2B si industria IT, a dobandit aptitudini de business care unesc strategia si executia de marketing cu obiectivele si rezultatele afacerii. La IBM, este recunoscuta ca lider de marketing si consilier de incredere pentru echipa de senior leadership, cu abilitati dovedite in construirea de strategii si conducerea unor programe cuprinzatoare axate pe rezultate, si in arii variate – de la strategii de marketing digitale, omnichannel, brand, comunicare, media, generare de clienti potentiali, stimularea vanzarilor pana la automatizarea proceselor de marketing, generand un puternic randament al investitiilor pentru business. Gaby are o experienta de succes in construirea, dezvoltarea si motivarea unor echipe de inalta performanta. Fiind absolventa de studii tehnnice (Master in Automatizare si Informatica) este pasionata de inovatie si tehnologie. Detine diploma de MBA de la Henley Management College (Marea Britanie), unde a sustinut disertatia ,,Dezvoltarea eficientei de marketing prin sustinerea performantelor de brand intr-o companie de software”. Este motivata de succes, de atingerea unor obiective ambitioase, de lucrul in medii performante si de stimularea celor din jur catre performanta si dezvoltare. Gaby este campioana a diversitatii si incluziunii in cadrul IBM si Ambasador al Cartei Diversitatii in Romania.

Gabriela Alexandrescu

Head of Marketing & Digital Product Gas & Power, OMV Petrom

De-a lungul celor 17 ani de experienta in varii industrii (pharma, IT&C, banking, retail, FMCG si Oil & Gas), Gabriela a dezvoltat si implementat strategii de marketing si advertising care au adresat obiectivele de business ale unor companii multi-nationale precum Pfizer Global, Samsung, Procter & Gamble, Raiffeisen Bank si altele. In acelasi timp, Gabriela a pus bazele transformarii digitale necesare unei abordari strategice centrata pe dorintele consumatorilor si a dezvoltat formule de echipe regionale cu capabilitati puternice in inovatie si creativitate. Gabriela considera ca acum mai mult ca niciodata, este in responsabilitatea brand-urilor sa aduca schimbare in bine in societate prin programe sociale, de mediu si prin punerea in buna practica a datelor si tehnologiilor emergente.

Diana Tanase

Marketing Manager, Mastercard

Diana este B2B2C Marketing Manager pentru Romania si regiunea CEE din cadrul Mastercard, coordonand partea de brand si comunicare intr-o larga gama de parteneriate. Cu o experienta de 15 ani in industria de advertising si marketing, dupa doi ani de lucru alaturi de echipa McCann pentru Mastercard, Diana a facut pasul trecerii de la agentie la client in 2013 sustinand echipele de marketing, acceptare si business development. Intre cele mai notorii proiecte gestionate in cei 10 ani la si pentru Mastercard, se numara campaniile dedicate platilor contactless, lansarea promotiilor nationale cu inregistrare activa a consumatorilor cat si parteneriatele cu TIFF, Electric Castle si, cu siguranta nu in ultimul rand, cu asociatia Daruieste Viata. Diana a absolvit Academia de Studii Economice în 2006, unde a urmat cursurile facultatii de Relatii Economice Internationale avand specializarea in Diplomatie Economica.

Valentin Vasile

Marketing Director, Schneider Electric Romania & Moldova

Adrian Hincu

B2B Business Director, MRM

Maria Polixenia Doda

B2B Growth & Creative Director, MRM

Lelia Mancas

Director Marketing, Edenred

Alexandra Cojocaru

Partner, Unlock Research

Ruxandra Popescu

Global B2B Marketing & Lead Generation Manager, PayU

Strateg MarComm de peste +10 ani, Ruxandra are experienta in comunicarea corporate, de brand si interna, aducand valoare adaugata atat companiilor multinationale, cat si start-up-urilor din diverse industrii, de la fintech la FMCG. In ultimii 3 ani conduce echipele globale de B2B marketing si Lead Generation ale unuia dintre cei mai mari procesatori de plata online, PayU. Din aceasta pozitie, este responsabila de dezvoltarea strategiei de marketing si lead generation, cu un impact direct in activitatea comerciala a companiei pe toate cele +50 de piete din Asia, Europa, America Latina si Africa. Cand vine vorba despre marketing B2B, Ruxandra declara: “Toata lumea vrea sa stie cheia succesului. Cred ca cel mai important mix in gasirea ei include responsabilitate, adaptabilitate, mindset comercial, multa pasiune si mai multa informatie. Daca iti place ce faci si te dedici acelui lucru, rezultatele vin de la sine.

Elena Iordache Stoica

Head of Growth, Stoica.Co

Elena este om de marketing cu background in tech sales, si cu o experienta de peste 9 ani in companii B2B de tehnologie. In prezent este Head of Growth al agentiei STOICA.CO, agentie specializata de web design & development, unde se concentreaza sa creasca vizibilitatea agentiei prin continut de calitate si baza de clienti din Europa. Crede cu tarie ca a avea succes in B2B incepe cu a oferi ajutor si informatii de calitate, si aplica aceasta filosofie in munca de zi cu zi. Arii de expertiza: strategie de marketing, inbound marketing, consultanta HubSpot.

Roxana Hurducas

Marcomm Auditor & Consultant

Roxana Hurducas este auditor & consultant de marketing si comunicare. Dupa ce mai bine de 10 ani a fost director de marketing si comunicare al FAN Courier, cea mai mare companie de curierat din tara, a infiintat si condus departamentul de marketing si comunicare al SPIA, Secret Private Investigations Agency, liderul noii generatii de investigatori privati din Romania. Din postura de consultant, Roxana ajuta companiile mai mici sau mai mari sa isi creioneze identitatea de brand, sa stabileasca si sa implementeze strategia de comunicare si sa dezvolte proiecte noi care sa le puna in valoarea unicitatea in perceptia consumatorilor si a pietei in care activeaza. In plus, ajuta departamentele de marketing sa inteleaga cum este perceputa comunicarea lor, care sunt recomandarile potrivite strategiei lor de comunicare, care este cel mai bun mod de a-si construi si administra brandingul, cum sa optimizeze procesele de lucru sau cum sa mentina legatura si colaborarile cu furnizorii externi. Are experienta in coordonarea departamentelor de marketing, managementul de brand si al campaniilor de comunicare, in comunicarea de criza, gestionarea relatiei cu presa si Key Opinion Leaders, organizarea evenimentelor si comunicare interna. Spune despre sine ca asculta mai mult decat vorbeste, este (un pic prea) atenta la detalii si isi urmareste cu disciplina fiecare etapa din strategie, fara sa piarda din vedere oportunitatile contextuale.

Sorin Enescu

EMEA Demand Automation Focal, IBM

Sorin are o experienta de peste 10 ani atat in B2B, cat si in B2C marketing cu focus pe zona de implementare campanii digitale regionale. In prezent este leader pentru Demand Automation in IBM EMEA, fiind responsabil pentru strategia de  implementare a programelor in Marketo – platforma de marketing automation folosita in prezent de IBM. Considera ca pentru a avea succes in B2B marketing trebuie sa exploatezi si sa te folosesti de puterea infinita a datelor in luarea deciziilor dar in acelasi timp sa pui nevoia clientului in centrul strategiei tale. Atunci cand nu se ocupa de strategii de email marketing Sorin este in preajma espressorului si incearca noi tehnici de latte art sau in bucatarie, pregatind un cheesecake.

Cristina Neagu

B2B Marketing Professional Romania & Bulgaria, Canon

Alina Negoescu

Marketing Manager, ASBIS Romania

Gabriel Patru

BRAND STRATEGIST, THEREFOUR.IO

Gabriel are o experienta ampla in Strategie, incluzand creatie, media, tehnologie media digitala si strategie de brand atat B2C cat si B2B. Timp de 15 ani a activat in cateva grupuri de comunicare de top (MullenLowe, BBDO, WPP) ajungand Head of Strategy. Totodata face parte din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB Romania) din 2013. In 2019 Gabriel a fondat Therefour.io – Brand Strategists, cu scopul de a lega direct eforturile de branding si comunicare de indicatorii de performanta in business.

Organizator

Parteneri

Cu sprijinul

Hosting by Host-Age.ro

Parteneri media